مزایای ورق هایگلاس

مزایای ورق هایگلاس

مزایای ورق هایگلاس

ورق های هایگلاس که سازنده کابینت، کمد های دیواری و دکور هستن، مزایا و معایبی دارند که عمده این موارد، ناشناخته اند. معمولا هایگلاس فقط به دلیل درخشندگی سطحش شناخته میشه در حالیکه مزایای متعددی داره. البته درخشندگی سطح ورق های هایگلاس هم میتونه شمشیر دولبه باشه. این درخشندگی باعث زیبایی سطح کابینت و یا کمد دیواری میشه ولی احتمال لکه شدن و یا خش افتادن سطح روهم بالا میبره.

مزایای ورق هایگلاس رو میتونیم در موارد زیر خلاصه کنیم

-درخشندگی زیاد

این ویژگی ورق های هایگلاس، شناخته شده ترین مزیت اون هاست. اکثر افرادی که هایگلاس رو انتخاب میکنن به دلیل همین مساله است. البته گفتم که درخشندگی زیاد و سطح صیقلی هایگلاس، مثل یک شمشیر دولبه است. از طرفی باعث چشم نواز تر شدن آشپزخانه میشه و از طرف دیگه باعث افزایش احتمال لکه شدن و خش افتادن سطوح کابینت و کمد میشه

-مقاومت بالاتر از ام دی اف در برابر رطوبت

ورق هایگلاس در برابر رطوبت مقاومت بالاتری نسبت به ام دی اف داره. دلیل مقاومت بالاتر هایگلاس در مقایسه با ام دی اف، نوع روکش این ورق هاست که از جنس پلی گلاسه. این روکش ها در برابر آب آسیبی نمیبینن. ورق های هایگلاس هم تا وقتی که روکش روی اون ها آسیب ندیده، در برابر رطوبت مقاوم هستن اما اگر روکش اون ها آسیب ببینه، همانند ام دی اف مقابل رطوبت دچار آسیب میشن.

-طرح های متنوع و زیباتر از ام دی اف

ورق های هایگلاس نسبت به ورق های ام دی اف دارای تنوع بیشتری در طرح هستند. این مزیت دست شما رو در انتخاب طرح روی ورق های کابینت و کمد منزلتون باز میذاره. مزیت مهمی که اکثر مواقع ازش غافل میشیم.

-دوام بسیار بالا

این مزیت هم بسیار با اهمیت و ضروریه. دوام بالای کابینت یعنی شما میتونین مدت زمان زیادی رو اون استفاده کنید و مجبور نباشین در مدت زمان کوتاهی کابینت های منزلتون رو تعمیر یا تعویض کنین. میتونیم بگیم این مزیت کابینت هایگلاس از سایر مزیت های اون هم مهمتره. چرا که باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما میشه.

-قابلیت تعمیر و ترمیم با طرح و رنگ خود کابینت

شاید با خودتون بگین مگه این مورد چقدر اهمیت داره که جزء مزایای این ورق ها به حساب میاد؟! تصور کنین بخشی از صفحه کابینت یا کمدتون خراب شده و شما به یک کابینت ساز میگین که بیاد و اون رو تعمیر کنه. اما کابینت ساز میگه مدل ورق های شما دیگه در بازار وجود نداره و یا باید از یک ورق دیگه با یک طرح دیگه استفاده کنین یا کلا کابینتتون رو تعویض کنین؟!

مورد اول باعث میشه کابینت شما کاملا از چهره بیفته و واقعا نمای زشت و بدی به کابینتتون میده. مورد دوم هم هزینه خیلی زیادی روی دستتون میذاره! پس قابلیت تعمیر و ترمیم با طرح و رنگ کابینت مزیت بسیار مهمی به حساب میاد.

کابینت هایی هستند که این قابلیت رو ندارند و باعث میشه خریداران اون ها در صورتی که کابینتشون آسیب بیینه، دچار ضرر بشن.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی


پروژه ها


اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل

درباره ما


شرکت ایجید

گره صنعتی صنایع چوبی اسکوئی از سال 1375 فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش انواع ورق های سه میل ، ام دی اف ، و نئوپان در سطح عمده و خرده با هدف خدمت رسانی هرچه بهتر به مشتریان عزیز آغاز نمودن . در سال 1395 با توجه به نیاز بازار داخلی به ورق های هایگلاس این شرکت با افتتاح کارخانه ای در شهرک شهید سلیمی اقدام به راه اندازی خط تولید پرس هایگلاس نمودند که با سعی و تلاش کادر مجرب کارخانه تبدیل به یکی از برند های با کیفیت هایگلاس بنام ایجید (Aigid) شده است . امید است در سایه سعی و تلاش روز افزون پرسنل کارخانه و حمایت های همه جانبه شما مشتریان و همکاران عزیز در جهت اعتلای کمی و کیفی محصئلات شرکت توفیق روز افزون عاید این شرکت گردد .

info@aigidco.com

aigidco.oskuee.2020@gmail.com

 

09143036827 // 09144132985 // 09941212269

مقالات


تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت بازرگانی ایجید می باشد